Banner

English (United Kingdom)Română (România)
Banner
Banner

Banner
Home Noutăţi Acţiuni de promovare a programelor de formare şi diseminarea de bune practici pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în Judeţele Bistriţa Năsăud şi Cluj
Acţiuni de promovare a programelor de formare şi diseminarea de bune practici pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în Judeţele Bistriţa Năsăud şi Cluj

 

O activitate distinctă a proiectului strategic ”Cooperare Regională pentru Excelenţă Antreprenorială” (CREA) o reprezintă promovarea programelor de formare CREA şi diseminarea bunelor practici pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale, care constă în organizarea a câte unui seminar/workshop pe an, în anii 1 şi 2 în oraşele Brăila şi Focşani (Regiunea Sud-Est), oraşele Miercurea Ciuc şi Tg. Mureş (Regiunea Centru) şi oraşele Bistriţa şi Cluj (Regiunea Nord-Vest),  precum şi o sesiune de training în aceleaşi Regiuni, în anul 3.
 
Primele două seminarii au fost organizate, în oraşele Bistriţa şi respectiv Cluj Napoca. La Bistriţa, evenimentul s-a desfăşura la Hotel Bistriţa, str. Piaţa Petru Rareş nr.2, joi, 17 septembrie 2009, orele 10.00-12.00, iar la Cluj Napoca, gazda evenimentului organizat vineri, 18 septembrie 2009, orele 10.00-12.00 a fost Asociaţia Patronilor şi Meseriaşilor Cluj, str. Avram Iancu, nr.52.

 

Din partea echipei de management a proiectului au participat: Tudor Pitulac – manager proiect, Anca Tompea – asistent manager 1, Roxana Ateşoae – asistent manager 2 şi Mihaela Stoian – monitor proiect. Cele doua evenimente a reunit un numar de 45 participanţi, membri ai Pactului regional pentru ocupare şi incluziune socială din regiunea Nord Vest, precum şi reprezentanţi ai altor instituţii şi organizaţii interesate în dezvoltare antreprenorială.

Dl. Tudor Pitulac, manager de proiect a deschis seminarul de promovare a proiectului, D-na Roxana Ateşoae, asistent manager 2 proiect a prezentat obiectivele proiectului CREA si Ghidul dezvoltării culturii antreprenoriale, D-na Stoian Mihaela – monitor proiect a prezentat Centrele de Excelenţă Antreprenorială şi  aspecte din desfăşurarea activităţii de consultanţă, ghidare informare şi respectiv legate de programele de training derulate în cele şase judeţe ale Regiunii de NordEst. După efectuarea prezentărilor, a urmat sesiunea de întrebări şi răspunsuri, în care atât managerul de proiect cât şi  monitorul si asistenţii au relatat situaţii şi aspecte din perioada de implementare a proiectului, de la primirea notificării de demarare a proiectului şi până  în prezent.
 

 

Participanţii au primit câte o mapă cu pliantul CREA, câte două CD-uri, care conţin prezentarea proiectului CREA în care s-a accentua partea de training cu rezultate, exemple de modele utilizate, metodele folosite în cadrul trainingurilor; în acest material s-a făcut o corelare cu rezultatele calitative din Cererea de finanţare, politicile de egalitate de sanse, protectia mediului şi de sănătate şi securitate a muncii, precum şi Ghidul dezvoltării culturii antreprenoriale.
 

 

Printre capitolele acestui ghid se numară: Debutul unei afaceri, Dezvoltarea unei afaceri, Consolidarea afacerii prin dezvoltarea resurselor umane, Viziune, dimensiune europeană a afacerilor. Ghidul se doreşte a fi un instrument util în special persoanelor care doresc să-şi deschidă o afacere, punându-le la dispoziţie o sumă de informaţii: financiare, de legislaţie, avize de funcţionare, etc., pe care în mod curent le capătă apelând la mai multe instituţii de specialitate.
 

 

Toţi participanţii au manifestat interes pentru aceste sesiuni de promovare a proiectului, iar fiecare dintre ei au formulat întrebări sau au avut intervenţii legate de tematica prezentată, pentru care le-au fost furnizate răspunsuri punctuale.

 

 
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Finantatori

FSE Romania
Fondul Social European.
AMPOSDRU
Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale

Copyright 2009 CREA | Produced by Creativ Design


دانلود آهنگ جديد
زناشويي
پزشکي و سلامت
دانلود فيلم